גנץ: "מחר נפעיל את הכנסת"; נתניהו: "בחירות רביעיות יגרמו לקריסה"

    איתי גדסי 3 Comment on גנץ: "מחר נפעיל את הכנסת"; נתניהו: "בחירות רביעיות יגרמו לקריסה"

    בכחול לבן מתכננים כבר להשתלט על תפקיד יו"ר הכנסת בתמיכת הערבים ולדרוס את הסיכוי לממשלת אחדות. בליכוד מבהירים כי שריפת כל הגשרים בין המפלגות בתמיכת הערבים תביא לבחירות רביעיות שיהיו אסון לישראל בצל המגה משבר

    Israeli prime minister Benjamin Netanyahu speaks during a press conference about the coronavirus COVID-19, at the Prime Ministers office in Jerusalem on March 8, 2020. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ???? ??? ?????? ?????? ?????? ???? ????? ?? ??????? ?????? ????? ???? ???? ???????
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף הערב (ראשון) את התנהלות כחול לבן, בצל משבר הקורונה הגדול שפוקד את ישראל, "כחול לבן רוצים לקבוע דברים שלא היו בכנסת מעולם בהסכמה והם רוצים להדיח את יושב ראש הכנסת. יאיר לפיד רוצה לשים אדם שלו כיושב ראש הכנסת אדם שלו שלא נוכל לעבוד איתו" אמר ראה"מ.

    לדברי נתניהו, "הגענו להסכמה שאני אהיה ראש הממשלה לשנה וחצי ובני גנץ יבוא אחריי לאותה תקופה ובכל תקופה יהיה יושב ראש כנסת ושר אוצר מהמפלגה של ראש הממשלה. אחרת הממשלה לא יכולה לתפקד. אז ביד אחת כחול לבן מדברים על אחדות וביד שנייה הם מנסים להדיח את יושב ראש הכנסת" תקף ראש הממשלה את מהלכי כחול לבן שמונעים אחדות.

    ראש הממשלה הבהיר כי "זאת לא אחדות. לפיד מנסה עם היבא יזבק ובל״ד להעביר חוקים איראניים שימנעו ממני להתמודד לראשות הממשלה ולעשות בחירות תוך כדי הקורונה".

    נתניהו העריך כי "הסירוב של כחול לבן לאחדות היא בהכרח תגרור את ישראל לבחירות רביעיות שלא נוכל לטפל בבריאות ובחיים של אזרחי ישראל והם יביאו לקריסה כלכלית של המוני אזרחים. אני קורא לגנץ לעשות את הדבר הנכון, לבוא לממשלת חירום לאומית, שנסיבות הקורונה מחייבות".

    יו"ר כחול לבן בני גנץ אמר הערב, "כפי שהתחייבתי- מחר נפעיל את הכנסת למען אזרחי ישראל. הדמוקרטיה הישראלית לא תהיה לעולם בת ערובה של פוליטיקה קטנה ולא תהיה נתונה לשום משא ומתן".

    האחדות בין כחול לבן והליכוד הולכת ומתרחקת בעיקר לאור סירובו של יאיר לפיד לשבת בממשלה תחת נתניהו. לגנץ אין אץ האומץ לפרק את השותפות אם צריך עם לפיד ולכן הדרך של לפיד ניצחה בכחול לבן וממשלת שמאל-ערבים ככל הנראה כבר יצאה אל הדרך, בזמן המשבר הגדול ביותר שישראל ידעה מעודה.

     



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      הדרך של לפיד ניצחה בכחול לבן וממשלת שמאל-ערבים ככל הנראה כבר יצאה אל הדרך, בזמן המשבר הגדול ביותר שישראל ידעה מעודה.

    2. 2

      גנץ אתה לא יכול להפעיל קיוסק אתה רוצה להפעיל את הכנסת. זה טוב לחיות באשליות

    3. 1

      אוי לנו מהכנסת של גנץ + אחמד .
      גנץ וכחול לבן איבדתם את הדרך כי ממשלה לא תוכלו להקים…העם ראה אותכם במערומכם העם לא יסלח לכם.
      אתם תעלמו מהמפה הפוליטית פשוט תיתאדו, ואז הליכוד בראשות בינימין נתניהו תהייה הממשלה החזקה עם רוב מוחץ .